Om 1 bild säger mer än tusen ord, vafan säger då 22 bilder, 22000? (förmodligen den lägsta humornivån någonsin)



Okej, jag är tillbaka (I'm back börjar bli uttjatat).
Efter att jag komponerat ihop ett helt värdelöst och meningslöst inlägg insåg jag att det skulle vara en förnedring mot mig själv att publicera det. Då hade jag lika gärna kunnat gå till People ikväll. Då hade min kväll och mitt inlägg legat på ungefär samma nivå. Så jag radera skiten! Jag entrar helt enkelt min blogg igen genom lite bilder från de 6veckor jag strejkat härifrån...


En grillkväll hos Liss. Jag älskar dammsugaren uppe till höger, väldigt oklart.

  

  

valborg:
 








 

Gröna Lund:
 

 

   

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

äntligen bloggar du lite :)

valborg såg najs ut och jag vill också till grönan! har inte varit där på år och dar!

Postat av: Rebecca

Ojojoj, nu har jag inte varit inne på bloggen på länge, missat en hel del ser jag! Kul att du är igång igen :)

2009-05-27 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback