ren idioti!

jag har inte skrivit på länge, har inte haft motivationen alls.
Men nu måste jag få ur mig lite aggression!!

jag förstår inte hur en människa kan bete sig som den gör, eller vänta nu TVÅ människor! båda två av mankind!
till att börja med den första, som sårar en av mina närmaste så jävla mycket! Jag kan nästan sträcka mig till DEN närmaste, för hon betyder enormt mycket för mig, det finns nog inget jag inte skulle göra för den här personen. Att se henne bli sårad av just den här (ursäkta mig!) idioten gör grymt ont. Jag vet att de inte är min sak, men ändå gör det lika ont för mig som för henne. Just pga. att jag inte kan göra nått åt saken! Det som är ännu mer frustreradne är att jag vet hur jävla grym match det skulle vara om den här idioten bara hade lite hjärnkapacitet och kunde tänka före handling. Jag bryr mig jag bryr mig, mer än du anar! Mina tankar går nog åt dig flera gånger varje dag, ibland kanske lite FÖR ofta, men de är nog inget du förstår. Hoppas verkligen allt löser sig.

Så har vi den här andra idioten, som verkligen ÄR en ren IDIOT, där jag bara hoppas att han en dag växer upp och förstår hur jävla dum i huvet han är! Mer än så finns väl inte att säga...

idag är en sån dag då jag inte ens kan koncentrera mig på annat än att bry mig om mina vänner, dom är för bra för idioter, dom är helt enkelt för bra för det mesta!

Tack för mig