stressad, någon?

just nu handlar nästan allt om stress, stress och åter lite stress! Jag har nog aldrig velat hoppa av skolan så mycket som nu 2 månader innan studenten, men jag ska klara det! Men helt seriöst, 2 prov varje vecka i snart en och en halv månad nu, PLUS en jävla massa inlämningar, arbeten och skit, det här håller inte!


jaja snart är det i alla fall över, men de är nästan ännu mer stressande det. missförstå mig rätt, det ska bli grymt skönt, men nu är det dags att verkligen ta tag i livet? och bestämma vad man ska göra. Jag vet inte vad jag vill göra, visst har jag alltid vetat vad jag vill jobba med, men de är ju mest bara drömmar.

Men har däremot pratat lite med några tjejer om att åka till Norge och jobba i höst. Samla ihop en massa cash för att sen kunna ut och resa! fyfan vad jag ska leva efter studenten, göra precis det jag vill göra. Mycket spontana grejer och slippa planera efter lov hela tiden!

Även om allt är lite upp och ner just nu med det mesta så är jag faktiskt lycklig. Mycket för att jag på senaste tiden hittat tillbaka till en grymt bra vän. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad de är som gör att hon är en sån bra vän, hon bara är det liksom. Jag tror i och för sig det är mycket för att med henne kan man bara vara. Tror vi hängt med varandra varje dag nu i en månad. Vi har gjort mycket sjuka saker (sånt som bara hon och jag kan komma på), vi har gjort mycket samma saker, vi har festat och vart på krogen mycket, men mest av allt har vi bara varit.

och ibland är det så jävla skönt att bara vara. Jag tror nog inte den här vännen förstår hur mycket jag faktiskt uppskattar henne, att jag ibland brukar småle bara av tanken på vad sjuka grejer vi kan hitta på. Bara av tanken att faktiskt veta att henne kan man bara ringa och surra om absolut allt och ingenting. OCH just de där med att prata är också speciellt, för jag tror INGEN annan än just vi två skulle uppskatta att lyssna på vårt surr än just vi. Jag ville helt enkelt bara säga att du är grym!


Nu ska jag gå och plugga organisation& ledarskap, jag skulle faktiskt helldre gå och kolla på Oprah eller kanske till och med klappa en råtta, but a man got to do what he got to do!


kihlen

image257

Oskar "Kihlen" Linnros satsar solo:
http://smp.se/noje_o_kultur/tt_noje/oskar-kihlen-linnros-satsar-solo(524631).gm

SÅNT HÄR blir man lycklig av klockan 03.02 på natten!

mer pumps och vårmys åt folket!


Idag var en BRA dag, mötte nicole på bussen som fyller 19 idag! Hade bara matte idag, och de hade varit GULD med bara en lektion, om de inte vore för att de va just MATTE C, jag tror stödmatte kommer bli min sista chans!

tänkte först åka hem direkt, men bestämde mig för att ta en snabbrunda på stan, letade efter pumps men utbudet var kasst, verkligen kasst! Nästa löning ska mitt första inköp vara pumps, det är få saker som kan höja humöret så som ett par fräscha klackar! köpte två klänningar, varav en av dom som jag tänkte lämna tillbaka, har lite beslutsångest. Hade kunnat behålla båda, men min ekonomi har inte varit såhär dålig sen i lågstadiet. och med 2 (kanske 3!) planerade utgångar den här veckan vet jag inte hur de här ska gå ihop, ALLS!

image256

Känner att de inte bara är ekonomin som rasar, min skolgång är inte på topp direkt. De enda jag hör hela tiden är "HÖG frånvaro, FÖR mycket frånvaro, frånvaron är INTE bra", de är så jävla lite kvar, men ändå är de SÅ omotiverande just nu.

Jag vill inte sitta och plugga när det finns så GRYMT mycket mer värda saker att göra när det är SOL. Som igår när jag och becca gick till Willys och köpte öl på glasflaska och satte oss på hennes veranda i solen och drack och surrade igenom livet. Mer sånt, tack!