Hoooney, I'm hooome!



Okej, jag har inte direkt varit utomlands eller för all del borta någonstans överhuvudtaget, men jag är tillbaka. På bloggen alltså. Eftersom mina fans (läs: anna& philip) har tjatat så mycket så känner jag att nu är det dags att ta tag i det här. Nu ska jag ärligt säga att ni inte har missat speciellt mycket den här tiden jag inte bloggat. Snarare ska ni vara glada att ni missat en hel del så kallade "emo-inlägg". Skulle ni mot förmodan gilla sånna inlägg, vänd er till Rebeccas blogg. Henne kan man alltid lita på. Nej, men skämt å sido jag och 2009 kunde ha klickat liite bättre de har mest börjat i kaos och tråkigheter så det har inte varit något jag velat föreviga här i bloggen. Så jag skulle egentligen bara vilja reducera allt som hänt de här året och köra från och med nu. Så, vi gör det va? Bra!

Jag tror däremot mitt liv vände lite i helgen. Jag tror någon bestämde att jag lidit tillräckligt och att något faktiskt skulle få gå min väg också. Jag vet ju inte vem det var, men jag tackar! Vilket fall, grym utgångshelg. I Fredags va de Birger med Nicole, mycket trevligt. Sen vet ju alla att allt inte kan gå vägen, men jag hade tur och träffade på några killar från Örebro som jag träffat en gång förut. Kvällen slutade lyckat (kanske mindre lyckat för min ekonomi) med taxiresa. Dagen efter vaknade jag upp lite lagom sliten men eftersom jag lovat rebecca en utgång på lördagen så var det bara att ta en treo och hålla käft.

 

Efter ett försök att se mindre sliten ut så kom Rebecca tillslut hem till mig för en fördrink. Sen drog vi oss mot Salabacke på förfest med Örebrograbbarna, Isabella& hennes två tjejkompisar. De va lite trångt att få in 11 pers i en studentlägenhet men det funkade. Jag och beccan hade egentligen tänkt att dra oss mot Birger men det slutade med att vi drog med dom andra till Platina. De va mycket folk och grym stämning. Det slutade med att brandlarmet gick 5min innan stängning. Jag hade turen att PRECIS ha hämtat ut min jacka så jag slapp stå ute i kylan utan jacka och vänta som alla andra. Kvällen slutade för min del med efterpärla på samma ställe som förfesten. Dagen efter gick vi och käkade och senare på kvällen fick jag skjuss hem. Jag måste sluta stanna för länge på efterfester. De börjar bli en dålig vana. 


Något jag också vill glömma är att min partner in crime har flyttat till New York nu.. fan kom tillbaka!

I veckan har jag bara hängt med mina älskade vänner anna och becca. Vi har bestämt oss för en pakt.
Sånt gillar jag. Så nu kör vi!