WOW-pojkarna kan slänga sig i väggen, JAG VET hur man bäst dödar tid med en dator!

Eftersom jag inte kan sova av blandade anledningar
så varför inte passa på att surra genom tangenterna? (läs: blogga)


Bilden passar väldigt bra ihop med intelligensnivån i det här inlägget.

Eftersom ingen annan är uppe såhär in på småtimmarna en vanlig vardag (alla normala människor har ju faktiskt ett jobb eller skola att gå till). Vilket jag också har från och med onsdag, så jag måste passa på att vara uppe och förstöra dygnsrytmen lite nu för sista gången. Sen ska jag faktiskt orka stå timmar i streck och vara försäljare, då känner jag inte att den här dygnsrytmen kommer hålla.

Jag har alltså spenderat dom senaste två, kanske tre (har slutat orka hålla koll på klockan vid den här tiden) timmarna framför Forever21, Asos, Nelly, H&M, Bianco mfl. Det finns ju inga gränser på hur jävla länge man kan sitta och klicka sig fram bland skor, klänningar, väskor osv. Seriöst, det finns inga gränser.. ALLS! Det skulle vara ifall man svimmar. Föräldrarna borde inte varna sina söner för tv eller dataspel, utan nätspaning/shopping! DET HÄR får man fyrkantiga ögon av, garanterat.


Såhär skulle mitt rum kunna se ut om jag dödade tid genom att städa det istället för att sitta här.
Nu är det lite mer likt tjernobylolyckan.


Men åh så värt det då. Jag har försökt kompromissa med mig själv när det gäller inköpslistan. Eftersom lågkonjukturen (alltid skönt att kunna skylla på den) även drabbat min plånbok så har jag alltså tvingat mig själv att endast beställa 7 klänningar, 2 toppar, 3 par skor och 1 jacka. Då är den här inköpslistan bara från 1 hemsida hitills. Jag måste komma ner på jorden när det gäller ekonomi. Man borde kunna tänka sig att jag lärt mig nånting om att hålla i pengar efter 3års ekonomiutbildning. Men alla kan ju inte vara snabblärda.


Jag& Andrea i vårt esse på Stocken! Ps. Jag gillar att jag ser ut som en albino.

Imorgon kommer min nya kollega och partner in crime hem från New York och på onsdag ska jag dit på middag. Känns skönt att hon inte förändrats ett dugg. När vi surrade häromdagen så sa hon:

A: "Vi kanske kan gå ut något i veckan?"
S: "Fredag?"
A: "Ja, det blir bra!"
S: "Fast du vet att de är du som åker på smällen va?
De är din första arbetsdag på lördag!"
A: "Äääh, det där löser sig!"

Haha, jag älskar hennes inställning. Det är just det som gör henne till den bästa möjliga partner in crime.
Välkommen hem babe!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Tackar :)

2009-05-19 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback