När alla helt plötsligt blir lika glada och trevliga som Mark Levengood då vet man..



jag har solen i ögonen, solbrillorna på och laptopen i knät. Hur kan man klaga då?  Sitter ute på min baksida och bara njuter. Jag vet att de alltid är ett jävla tjat när våren är på ingång men hur kan man egentligen klandra någon? Det är så sjukt underbart. Har nyligen kommit hem från en fika på Hammarskogs herrgård med mina kära vänner. Vi satt på von knorring verandan och bara njöt av utsikten och det trevliga sällskapet. Vi gick även ut på bryggan medans vi väntade på att det skulle öppna och vårkänslorna gick inte att undvika. Alla har gått runt och varit bittra hela vinter och så fort solen tittar fram blir alla helt plötsligt lika glada och trevliga som Mark Levengod (Nej, jag har inte personligen träffat Mark, men ni fattar grejen).


Tycker du att alla helt plötsligt ser ut som Mark, bli inte rädd det är bara våren som kommit...

Alla problemen som man tidigare suttit och gnällt över bara försvinner... Helt pltösligt är allt perfekt och inte ens klädångesten för kvällens utgång gör mig på dåligt humör just nu. Men den kommer, tro mig. Om några timmar när solen gått i moln, kommer jag vara lika bitter och stressad iallafall. Meen låt oss inte vara såna, "catch the moment" "lev i nuet" "carpe diem".. ja you name it!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Vilken bild? Eller är du ironisk? Jag fattar inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback