Klart som fan att jag inte är ironisk, here it is!



Idag. Just idag känner jag ett starkt behov av att prata med Andrea. Jag vet inte varför men jag vill smida planer för framtiden (även om vi båda vet att dom förmodligen inte kommer slå igenom så är det alltid lika underbart att disskutera vad vi kan få ut av livet). Jag beundrar henne för att hon vågade göra det som är min högsta dröm. Jag önskar att du kom hem i höst och att vi sen åkte tillbaka tillsammans och pluggade mitt på Manhattan. Men framförallt önskar jag att DU har "the time of you life" och inte slösar bort din tid på något halvdant. Du förtjänar det bästa Andrea Isabella Simons.

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Du är söt. Jag saknar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback