JAG SÄGER BARA BON VOYAGE REBECCA, BON VOYAGE!



min älskade bästa vän fyller år idag. Och inte vilken ålder som helst, utan hela 19år! Den här ålder är så sjukt viktig att fira att vi gjort de båda igår, ska göra det ikväll, imorgon och även lördag. Varför inte passa på att fira när man ändå har en anledning? Det är min livsfilosofi numera! Snart ska jag ta mig dit på middag, är redan ungefär 2timmar försenad, men som dom säger "fint folk kommer alltid sent". Den enda ledtråden ni ska få av hennes present, är "bon voyage", resten får ni figure out själva. Såå Grattis Rebecca Sandra Madeleine Forsström för ungefär 37:e gången idag!
Jag älskar dig beccilisious!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Becc

Hahahah! Taaaack bebbe! Nu cka jag sova" Puss!

2009-03-06 @ 04:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback