ropa aldrig hej före du kommit över bäcken.. eller har alla grisar i säcken


Kanske inte den mest perfekta självutlösarbilden men vi orkade inte ta någon fler.

Gårdagen slutade inte oväntat med att det bara var jag och Andrea som sippade rosé och egenkomponerade drinkar på min baksida. Efter en hel del surr om vänner och hur folk förändras (läs: deeptalk) så mötte jag upp det resterande (SENA!) sällskapet utanför Birger. Tog oss en drink och drog vidare mot Saluhallen. Har saknat det stället, trotts att det inte  var speciellt mycket drag där just igår. Efter lite surr och mycket dans så drog vi oss tillbaka för att dansa bort den sista timmen på Birger.

 

Idag vaknade jag piggare än någonsin och tänkte "shit va tur jag har haft, ingen baksmälla här inte!".
Spoke to soon kan man säga. Åkte till ikea med la familia och hade sen lovat andrea att ta över efter henne på jobbet som vilkor att hon skulle följa med ut. Så jag har även hunnit med att jobba idag. Nu ser jag med stor glädje framemot 7dagars JOBB nonstop. Jag ska alltså jobba 66timmar på 7dagar. Det kommer däremot va värt det när jag står där på söndag några Gustav Vasa-lappar rikare och vara ledig två veckor framöver.
Ni kanske undrar vad i helvete jag gör uppe nu när jag ska upp om snart 4timmar och jobba 10timmar? Joo.. jag hade planer på att gå och lägga mig tidigare men Sofia ringde nyss hemkommen från Italien och då blir det alltid surr i 180.
Men nu kära ni ska jag (för att citera en släkting) "shut up and go to bed".

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback