How to party with a muslim and a easterbitch



Igår var vi ute och slirade på Saluhallen. Jag, Andrea, Camilla och hennes vänner. Innan dess va vi hemma hos Camilla i hennes sjukt fräscha lägenhet mitt på Dragarbrunn. Vi satt ute på hennes enorma balkong sålänge vi orkade trottsa regnet. På saluhallen provade jag för första gången på att dricka Mojito. Fick en Strawberry Mojito för att vara exakt. Om ni känner mig rätt så  vet ni att jag inte är den som brukar prova något nytt i dryckesväg. Jag håller mig till mina säkra kort så att säga.

Mina perioder är solklara, Rödvin - Passoa - Vitt vin - P2 - Mintuu - Rosé - Redbull vodka - Rosé. Just nu ser min typiska kväll ut som så, Rosé - Redbull vodka - skakade shotts - Rosé. Tråkigt mönster, jag vet. Så det var därför jag försökte mixed it up lite igår med en jordgubbsmojito som sagt. Den var god. Inte överdrivet och inget jag skulle kunna dricka hela kvällen, men god. Oj, vad hela inlägget handla om alkohol nu. Jaja, det var mycket dans och bra surr. Men det som definitivt var höjdpunkten på kvällen var Andrea's och mitt mission, när vi böt kläder med varandra och lurade vakterna. Jag börjar fortfarande skratta när jag tänker på det. Kvällen slutade tidigt med (hör och häpna) BUSS hem. Jag som inte åkt nattbussen på evigheter gjorde det alldeles själv. Känner ni igen mig? Nu vart jag ju inte alldeles själv då jag träffade på två gamla klasskamrater som jag surrade i 180 med. Ja de va nog mest jag som stod för snacket.

Igår slöts en ny pakt på fyllan. Egentligen ingen pakt, mest en framtidsplan. En otroligt underbar och viktig framtidsplan. Jag säger bara att 15februari kommer förändra mitt liv. Min dröm kommer gå i uppfyllelse! Därför har jag suttit framför den här laptopen från morgon till kväll och planerat mitt framtida liv. Jag blir alldeles lyrisk bara av tanken, att det faktiskt ska bli av, på riktigt!

Nu måste jag sova eftersom jag ska jobba för Andrea imorgon! Kom och köp jordgubbar vettja!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Jag skrattar också när jag tänker på det. Och bra att du vågade ny drink, haha :)

2009-07-20 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback