Men det finns ju alltid lite trevliga stopp på vägen, även på en raksträcka...



Är nu inne på mitt andra glas Treo. Då förstår ni att jag va ute och slirade på Birger igår. Sitter och lyssnar på Leave this world behind på högsta volym och drömmer mig bort till New York i vår. Just nu är allt mest bara en lång raksträcka fram tills i vår. En raksträcka jag hoppas kommer gå i minst 180. Kränger gubbar om dagarna för att tjäna ihop pengar som ändå bara bränns på kläder och utgångar just nu. Känns verkligen osmart med tanke på den summan jag måste spara in tills i februari.

Jag behöver verkligen ett break härifrån och 6månader i New York kommer förmodligen göra min rastlös själ lite lugnare. Jag längtar tills pulsen, till att plugga Journalistik i Soho, till att spendera kvällarna på nya platser med nya människor och Andrea såklart. Till att kunna gå ut på gatan och det är fullt av liv och rörelse. Pulsen, jag behöver verkligen pulsen.
Jag säger bara, "Leeeeaaaaave this world behind"!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback