"Stockholmsjävlarna köper sex på auktion"



För er som undrar, jag överlevde auktionen. Jag vet inte riktigt om man kalla det att vi va på auktion när hälften av oss inte ens kollade på prylarna och satt på en bänk längt bak i ungefär en kvart innan vi kom på att auktion inte va vår grej.

Jag själv stod mest och undrade om man kunde lägga ett bud på den snygga auktionskillen
som hjälpte till att visa upp alla onödiga skitprylar.
Fast jag skulle kunna tänka mig hur det skulle se ut i byhålans lokaltidningen dagen efter "Stockholmsjävlarna försöker sig på prostitution på auktion, försökte köpa en ung kille!" Äh, om dom skulle kunna ta och andaaas lite, känna på ordet ironi och faktiskt köpa NYA grejer istället för att sträva efter att göra om en stol som förmodligen i slutändan ändå blir billigare att köpa ny. Nu har jag lämnat dom röda stugorna för att entra mitt gröngråblå casa och ska nu lägga mig på en badmadrass i poolen istället för i den 14 gradiga älven uppe i Dalarna. De ni dalmasar, där har ni något att kalla oss "stockholmsjävlar" för!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback