Pengar rullar in som det ska, det går bra nu...


Mina bästa vänner Selma, Vasa, Karl XI och Linné

Rysk kaviar på fat... (okej kanske inte, men nästan)


En av 7dagar avklarade. Sitter här 600 carlvonlinnés rikare än imorse och ska spendera upp dom på 3 röda. Ska nämligen beställa hem lite snygga pumps från Nelly.se. Tycker jag är värd det idag efter att ha sovit fyra timmar och cyklat som en idiot för att hinna till jobbet. Sen suttit där i 10timmar och underhållt mig själv tills jag nyligen cyklade hem igen. Jag har även jobbat en hel del på mitt och andreas vad sen jag kom hem. Eller ja, pakt.
 


Återigen slöts en pakt på fyllan förra helgen. 
Jag är dödseriös när det gäller att klara detta den här gången. Men nu.. klicka hem snygga klacks var det ja!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Alltså tar du extra pengar varje gång nu? :)

2009-07-08 @ 12:11:16
Postat av: Sofia

haha nejnej, men jag fick tillbaka 100kr som malin va skyldig mig också! :)

2009-07-08 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback