NÄR TILL OCH MED ENS HANTVERKARE BÖRJAR KOMMENTERA ENS LIVSSTIL...


Ungefär sådär känner jag mig idag. Som att någon gått loss med en elvisp i mitt huvud.

Jag har inte vågat kolla hur mycket pengar jag har kvar i väskan än. Om det ens finns några kvar. Då förstår ni nivån på gårdagen. Jag vet inte riktigt vad det är med oss två, Oasia och Torsdagar. Det slutar alltid i likadant tillstånd. Ett tillstånd som inte riktigt känns så behagligt såhär dagen efter. Lugnet FÖRE stormen skulle man kunna kalla det för när vi kommer dit och sen exploderar det när folk börjar trippa in från Stocken. Det hände mycket otippat igår, och fick även höra smaskigt skvaller. Sånt förgyller lite en dag som denna. Det är sol ute, det är fredag, allt är upplagt för en BRA dag. Ändå känner jag mer för att krypa under täcket igen och kolla på the hills. Men ska ta mig i kragen och gå ut i solen med Linus.

Igår skrek båda våra hantverkare i KÖR: "SKA DU UT IKVÄLL IGEEEEN??". För att förklara situationen så kommer våra hantverkare alltid på torsdagar. Och dom tre senaste torsdagarna har jag helt plötsligt kommit ut från mitt rum i pumps och klänning med ett glas vin i handen. Dom har alltid kollat lite frågande på mig, men igår fick dom nog. Dom var fortfarande kvar när jag kom hem slirandes i natt vid 3 - halv 4 tiden. Så nästa torsdag får jag nog hålla mig hemma om dom ska kunna få någon slags vettig bild av mig. Om det inte är "a little to late" för det...

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback