När en kille pratar mer än mig och rebecca tillsammans då har man hittat något unikt


 

Varje gång jag tänker på det så blir jag alldeles förbluffad. Jag vet inte hur jag ska beskriva det. För ungefär 2månader sen träffade jag och Rebecca en kille på Platina. "Oooh, en kille", verkligen orginellt tänker ni? Men nu är det såhär att det här är ingen vanlig kille. Här pratar vi om en helt ny kategori av kille. Vissa kan tycka att jag överdriver, men dom som träffat denna människa kan inte annat än hålla med mig. Den här killen har fått både mig och Rebecca att vika oss av skratt och faktiskt vart tvungna att sätta oss ner på gågatan för att vi skrattat så hysteriskt.

Han har fått oss två att hålla käften, bara det är nog värt nobelpris. Varje gång man har en konversation med honom, oavsett om det är när man träffas eller om det är på telefon så skrattar jag mer än martin timell i "Albin 8år"-klippet från hundra höjdare. Då skulle man kunna tro att han är en riktig "stand-up"-komiker. Men nejnej, det är inte den slags humorn. Det är... ja vad ska man säga? En helt egen kategori. För det är just vad som behöver skapas för att beskriva honom, helt nya kategorier. Jag har aldrig träffat någon som skulle fylla ett rum bättre själv än 10pers tillsammans. Jaa, vad ska jag säga? Jag är helt förbluffad.


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: A

Timell är så taskig mot killen. Låter som Albin ska börja gråta i mitten när han bara garvar :(

Postat av: tobb linderoth

hej. ja ville bara fråga om du e kompis me hon rebecca, som e 18 år o gillar bilbingo?

2009-02-20 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback