EN UT, EN IN (det gamla klassikern gäller även ens vänner)



Jag sitter här med lager på lager på mig. Jag ser lite ut som när jag har på mig min michellinjacka (läs: fjällrävenjacka). Jag tänkte nämligen trottsa kylan och ut och springa lite. Det är ju ändå sånt söndagar är till för. Denna värdelösa jävla skit dag som ska uppstå var sjunde dag. Jag måste haft någon hemsk barndomsupplevelse på en söndag eftersom mitt hat är så starkt (de brukar va lättast att skylla på det).

I Fredags skulle vi hälsa Philip välkommen hem från helvetet för första gången och på samma kväll säga hejdå till anna som skulle till paradiset i 4månader. Det började med förfest hemma hos paret och gick senare vidare till Oasia där vi mötte upp Anna, Sofia, Sabbe, Bettan. Jag och Rebecca satt kvar längre än dom andra och gungade i gungstolarna samtidigt som vi insåg att såhär måste vi alltid förfesta. Med ett glas rosé i handen i en hängande korgstol, underbart! Vi drog oss senare mot en kväll på Birger. Kvällen va oklar på många sätt och slutade som vanligt i taxi hem alldeles för sent.

Lördagen spenderades ute hos paret. Jag skulle vakta min lille vovve eftersom övriga i familjen va på bröllop och personalfest. Så vi kollade på 7 pounds, bästa film jag sett på länge. Sjukt jävla djup film. Se den! Nej nu börjar det bli mörkt, springa va det ja.. Ciao!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Tycker du inte att den var lite cp för att man inte fattade ngt förrän typ de sista 20 minuterna? Slutet var ju bra och så...men man fattade ju inte! :)

2009-02-01 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback