Det är aldrig "a little to late" om du frågar oss


En jävligt dimmig dag.. humorn ligger verkligen på topp ikväll.

Nu sitter jag hemma hos Rebecca. Sippar på ett glas vitt och väntar på att hon ska bli klar. Jag vet att jag tjatat om det men mer spontana människor än oss finns inte. Vi har velat hela dagen om det är värt att gå ut och dricka vin ikväll eller inte. Tillslut bestämde vi oss för att skita i det. När vi båda hade ställt oss in på tanken att stanna hemma, satt på oss mjukiskläder och satt oss framför tvn. Tagit bort sminket och inte haft en tanke på att öppna en flaska vin så skickas det sms:
 
"Jag har fixat skjuss, Oasia? Jag tar med en flaska vitt och kommer över till dig nu?"
.. efter lite oklara sms så skickas svaret bara några mintuer senare "Vafan. Kom hit nudå, jag hoppar in i duschen".
Sagt och gjort. Här sitter jag nu och väntar. Ingen av oss är speciellt taggade och båda trötta som as men ändå har vi gett oss fan på att den här kvällen ska bli något. Vi ska göra den till något bra. För som sagt; det här är ju "the days".
Vi ses i dimman!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Rebecac

Hahahaha vad du är tråkig! Jag älskar mitt sms "Vafan." Haha!

2009-02-20 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback