"alltså Sofia du hittar alltid på något eller någon att fira..."

Citerat av min kära bror. Visst det kanske är sant att det har varit mycket "men vi ska fira det här.." eller "alltså jag egentligen inte game men vi MÅSTE ju fira nu.." det ska jag inte sticka under stolen med. Det känns som jag har blivit kung på bortförklaringar till varför jag ska gå ut den senaste tiden. Det känns helt enkelt lättast så. Folk har ju faktiskt lämnat landet, och för all del återvänt till kalla svealand. Sen alla dessa födelsedagar, är det bara jag eller fyller ALLA år i början av året? Däremot är jag lite besviken på mig själv att jag som skulle ha en lugn helg förra helgen, så slutade de med en helhelg på Birger. Men det tänkte jag ta igen den här helgen, bra tänkt sofia! Bara att det redan igår slutade med att jag och mina älskade vapendragare hamnade på Oasia hela kvällen. Och vad tror ni jag är påväg nudå? jag har aldrig varit såhär opepp någonsin tror jag, men ändå är jag nertvingad till Oasia för att "fira" att philip är hemma. Min fråga är, när FAN finns det inte något alls att fira? Egentligen?


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback