Metropolitan Collage of New York

Eftersom jag inte kan sova satt jag och kollade upp skolan i jag ska plugga på i New York. Mitt Collage är svenskt/norskt men håller till i ett amerikanskt Collage som heter MCNY (Metropolitan Collage of New York) och ligger mitt i Soho. Alltså södra Manhattan. Jag hittade precis två filmklipp innifrån skolan och blev helt lyrisk över att jag förmodligen kommer trippa runt i dom där lokalerna i vår. Även om det inte är den skolan jag officiellt kommer gå i så är det samma lokaler. MCNY verkar vara en jättebra skola som verkligen försöker hjälpa folk som har det svårare ekonomiskt att få en bra utbildning. Så jag är väldigt glad att jag kanske ska gå där även om det som sagt inte är samma skola.

Check it out:
 


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback