Youve heard me saying that smoking was my only vice



Som rökare så måste jag erkänna en sak; jag slösar mer pengar på tändare än cigaretter!
Visst låter det som ren idioti? Det kanske är för att det ÄR idioti också. Och nu är det inte så att jag är någon slags samlare av tändare eller speciellt kräsen som måste stå i affären och välja färg med omsorg i sisådär en kvart.

Nej, jag är mer tjejen som slänger kommentaren "det spelar ingen roll, ta en röd eller ngt".
Och nej, det är ingen jag kör med bara för att jag råkar röka just Marlboro Red, nej utan det bara blir så. Utan det är helt enkelt så att jag är en slarvig person.enkelt formulerat är det. Jag tappar bort minst en tändare om dagen och köper nya oftare än jag köper nya cigg. Det som är mest tragiskt av allt är att jag hittar ju självklart tändarna när jag inte är i något större behov av dom. Och SJÄLVKLART hittar jag alla på en gång. Då helt plötsligt ligger det fyra-fem stycken i samma jackficka, men såklart då i den jackan jag inte använder just precis nu.


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback