vilken hand? jag tror den kallas slampan!


- Vi har ju i alla fall bättre arbetstider?

Bloggen strejkar. Som ni märkt så har mina inlägg kommit sjukt konstiga tider.
Men jag får hoppas att mina (okända) läsare inte är helt blåsta och tror att jag åker till jobbet 01.00 på natten. Okej, om jag skulle jobba som typ bartender eller liknande. Men tyvärr är mitt jobb snäppet mindre spännande.
Jo justja, tjänstepension va det ja.

Sitter och funderar på om jag ska styra upp mitt utseende och faktiskt köra på utgång ikväll i alla fall. Jag vet i alla fall en person som sugen och som skulle vara ett grymt trevligt sällskap. Däremot så är det mig själv jag tvivlar på. Vafan hände med att jag vart taggad hela veckan på att gå ut och nu har det tagit livet av sig. Vet inte varför jag tvivlar ens, vore grymt  att träffa lite folk annat än över telefon (for change). Nej justja, det va det där med ekonomi ja..


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: rebecca

Särri, 3 inlägg irad om jobbet! BOOOOORING!

2008-09-20 @ 23:47:23
Postat av: sofia

haha, om du inte märkt det så har jobbet blivit mitt liv? Jag vaknar på nätterna av att jag rabblar om återbäringsräntan (haha nu ljög jag, men nästan!) ska skärpa mig!

2008-09-23 @ 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback