Vad är nästa grej? Att man skulle få HIV av att hälsa på någon som ser ledsen ut?



okej, jag kan säga att jag har hört många bisarra argument om varför någon av mina tjejkompisar skulle vara gravida eller ha för all del ha en könsjukdom? Typ som "jag känner mig annorlunda idag, tänk om jag fått kondylom?" eller "Alltså jag mår lite illa idag, jag kanske är gravid?"

Men den här tar priset. Inte bara för att de va en KILLE som faktiskt oroade sig för det utan för att det va den mest paranoida anledning att vara orolig för. Nu var det även såhär att den här killen och tjejen inte hade haft sex och med sex menar jag nu vanligt sex. Alltså sådant sex man redan i låg/mellanstadiet fått veta kan leda till att man blir med barn. Utan här pratar vi endast oralsex. Vet ni då varför den här killen skitoroligt frågade min tjejkompis om hon är gravid? För att hon sa att hon va skitsugen på morötter. KOM IGEN? snälla.. relaaaaaaaaaax!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Rebecca

Hahahahahaha! För det första har dom kanske inte bara haft oralsex! Tror du inte att man kan, notera KAN, bli gravid om killens snopp är vid slidöppningen och han kommer. Spermierna kan väl lixom glida in? Eller? Haha! Jag tror det iaf!

2008-09-14 @ 22:06:36
Postat av: Sofia

haha, nu är det så att jag fått höra av denna person att de endast haft oralsex& sen var det inte så att det var de som var själva grejen utan argumentet att hon skulle vara gravid för att hon var sugen på morätter!

2008-09-14 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback