hunk eller "helt okej"


någon som oavsett grupp alltid kommer vara snyggast

Jag skulle vilja ta upp en grej. En grej som jag tror gäller alla och absolut inte bara mig själv, men vem vet? I varje "grupp" som man träffar, oavsett om det är sina klasskamrater, sina kollegor, sitt umgänge eller alla som är ute på krogen just en viss kväll så utser man alltid den som är snyggast. Eller missförstå mig rätt nu men ens kriterier sänks eller höjs beroende på hur pass snygga de resterande i gruppen är. Så om du t.ex. har kollegor som inte alls är i din stil så blir den där halvdana killen helt plötsligt skitsnygg, just för att du inte har något annat att jämföra med. Eller om du t.ex. är ute på krogen och är omgiven av hur mycket hunks som helst så blir kanske killen du aldrig skulle banga på i vanliga fall, istället den där halvdana killen. Det jag menar är att vi ofta ser på folk i jämförelse med andra.
Eller har jag fel?


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback