pengar rullar in som det ska, det går bra nu!


I wish..

Ja, de va några dagar sen och det finns två anledningar;

1. Jag har haft fullt upp med jobb och annat och faktsikt inte hunnit.
2. När jag väl har hunnit har mitt internet inte sammarbetat med mig. Helt enkelt strejkat!

Men nu är jag här, har varit på utbildning på jobbet samt även jobbat på det gamla projektet. Jag älskar mitt jobb! Det låter säkert sjukt eftersom det i sig inte är ett speciellt intressant eller roligt jobb. Men att prata med trevliga kunder och hjälpa dom och till och med få bra respons från dom, gör en glad. Att jag har trevliga kollegor, gör att tiden går snabbare& att lönen är suverän gör det bara mer motiverande att göra bättre ifrån sig. Återigen lönen är grym, jag är så nöjd! Tog till och med ett extra pass imorgon bara för det.

Imorgon ska jag upp sjukt tidigt (för första gången på länge!). Ska förbi Universitet och försöka få in mig på en kurs som börjar imorgon. De gick inte att anmäla sig på internet så ska gå dit och försöka smöra mig in. Kårlegget närmar sig förhoppningsvis. Det var allt jag ville säga för nu, jag är på sjukt bra humör, tack!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback