nätspanare vs. nätshoppare

hade överlägset den mest framgångsrika dagen på jobbet idag (Ja Rebecca, jag ska sluta tjata om mitt jobb i bloggen, men det tar ju upp en del av mitt liv!) Nyligen hemkommen, har kollat lite på Fredrik& Filip. Men nu är jag tillbaka där jag kom från innan jag åkte och jobba, nämligen nätshopping!

Jag har hunnit kolla på skor, klänningar, laptops, kappor och nu är det fort över till mobiler& kjolar som gäller. Det finns så mycket att kolla på att jag inte ens skulle hinna kolla igenom hälften av de jag vill om jag satt hela natten. Jag har ju alltid varit lite skeptisk till nätshopping eftersom de kan bli fel och sånt där men spanat det har jag ALLTID gjort. Tillbringat veckor framför Asos framförallt. Men snart ska jag slå slag i saken och faktsikt beställa hem saker. Man måste ju testa. Annars blir man väl snart klassad som en gammal kärring. Fast endel av nöjet med att shoppa försvinner ju; som att gå runt och kolla och prova och att komma hem med fler kassar än man kan räkna på fingrarna. Men bor man i Uppsala så finns ju inte allt som tex. Topshop som jag ska klicka in på nu!



kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback