They tried to make me go to rehab but i said NO NO NO!



Sen senast jag skrev har jag hunnit med en middag på Alexander med rebecca& anna med följd av vin hos philip och bowling på bowlaget. Men efter de så tog vi steget. Jag pratar alltså om de steget som en stor del av våra förfest och framförallt efterpärle-vänner tagit för länge sen. Vi hakade på, vi bestämde oss för vit månad. De höll en vecka. Exakt faktiskt. Och nu tänker ni, gud så patetiskt kan man inte hålla sig mer än en vecka?

Men nu var det så att de va lite av en nödsituation. Eller ja, åtminstonde ett tillfälle som behövdes firas. Anna tog körkort, och då kan man inte fira med te och mackor, de behövdes firas och det gjordes det på Firman. Och vi insåg att vi får ta den där månaden någon annan gång. Men inte i Oktober för då har vi redan en inplanerad fest att gå på, November fyller folk år och i December fyller jag år och inte minst är det Juldagen. Så vi får väl säga någon gång under 2009? och januari vore ju en jävla dålig start av året att sluta dricka efter tolvslaget. Så det där verkar nog rinna ett tag framöver...

men till er som kör nyktert i september; cred till er!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback