så länge det inte slutar med taxi hem som vanligt, så varför inte?



Okej, kan man vinna pris i spontanitet eller impuls så tror jag definitivt att jag skulle vinna.
Eller åtminstonde ligga bland topp-3. Nu sitter jag här nämligen nyduschad med en turban runt håret och disskuterar förfest, färdmedel ner& hem från stan och vilken tid vi ska ses med Nicole och Rebecca. För er som ännu inte fattat vinken, det blir utgång. Och det blir Birger (som Rebecca sa "vart annars skulle vi gå?"). Har redan skrivit upp mig och becca på listan så nu är det bara att hitta något att ha på sig, vilket kan vara den största challenge jag behövt möta på länge.


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: rebecca

Men största challenge på länge märkte vi snart att det blev det inte...

2008-09-20 @ 23:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback