Min personliga råd& rön



som sagt alla mina inlägg blir förvridna tidsmässigt, men jag får väl helt enkelt gilla läget. Har pratat med min bror minst 10 gånger den senaste timmen. Vi har nämligen disskuterat laptops. Såhär har det låtit i princip:

"Hej Robert, gå in på Onoffs hemsida och kolla Eee:n!"
"Okej, ringer upp!"
Klick

"Gå in och kolla på Elgiganten på den här Hp:n istället"
"Okej, va den inte bra eller?"
"Gör det bara!"
Klick

"
Den verkar asbra, men för stor och dyr för min ekonomi"
"Men tänk långsiktigt sofia, tänk!"
"Okejrå, ska kolla lite mer, Hej!"
Klick

"Okej robert nu har jag hittat en ny dator, kolla in Pc-city.."
"Okej, ringer upp om 5!"
Klick

Och på den vägen är det. Vi har fortfarande inte slutat våra otroligt givande samtal utan just nu ska jag kolla upp en sak om en dator och sen ringa upp. Vad skulle jag göra utan honom i sånna här situationer?

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback