en win win situation?




Jobbet gick bra. Eller de kanske är för optimistiskt att säga.


Tabbar - check
Stamma - check
Utalsfel - check
Stum - check
Missförstånd - check


Men, jag lyckades övertala folk och få dom att inse hur viktigt det är att göra ett val av tjänstepension. Ni hör ju själva hur omöjlig den uppgiften måste vara för en person som mig. Hör ni inte; tjänstepension. Vet ni själva ens vad det är? Jag kan säga att ni behöver inte känna er blåsta eller ens en gnutta osmarta för det vet knappt hälften av dom kunder jag pratar med ens. Så att jag Sofia Eriksson är utvald att informera folk som är minst dubbelt så gammal som jag själv om detta känns lite ironiskt. Men jag hoppas dom är nöjda med mina prestationer. Så länge dom är nöjda, så får jag jobba, och så får jag lön och så blir jag nöjd.


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback