Om du inte kan ta dig till ett SPA, får du ta SPA:et till dig



Är fortfarande helt svag i kroppen och har till och med haft feber idag så blev hemma igen. Har tagit de lugnt hela dagen och inte ens vågat lämna huset med risk att bli sjukare. För jag har en pakt som måste hållas, så imorgon är jag tillbaka på friskis igen. Styrkemedel 16.00 tror jag det var? Har färgat håret askblont precis, kan inte avgöra om det är en katastrof, skitsnyggt eller halvdant ännu. Morgondagen får utvisa om det behövs akutåkas till närmsta affär eller ej. Har precis tappat upp ett bad (de har tagit en evighet eftersom de är tusentals liter i de där stora karet) och ska alldeles strax njuta av det samtidigt som jag ska göra en ansiktmask. Åh, vad jag ska njuta!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback