hur man blir kär i en hemsida..


 
Nej, jag menar inte facebook. För jag antar att de va de som pluppa upp i ditt huvud när du läste rubriken. Jag pratar om Forever21. Jag kan tillägga att Asos alltid varit min favoritsida när det gäller att kolla på kläder (och den ligger fort. på topp) men komigen; Forever21 är oslagbar. Det finns mycket skit av dålig kvalité, de finns mycket som inte alls är i min smak, men de finns också mycket sjukt jävla fint till sitt pris. För lets face it, priserna är viktiga just när det kommer till sånt här; alltså när det kommer till att köpa plagg man kan använda bara en-två gånger! Då är det faktiskt okej med så låga priser, och kanske snäppet sämre kvalité! För jag menar, stället är en guldgruva!

Fredagen var förövrigt trevlig, bra underhållning& trevligt sällskap. Till och med Andrea entrade Birger efter middagen! Och så kom Nicole och Ida, trevligt! Sen träffade jag min Coach på jobbet och en hel del oväntat folk. Jag var en av få som höll igång nästa hela natten. Jag, Ida och Andrea lämnade Birger strax innan halv3. Annars kan jag säga att min helg bestått av jobb& jobb. Nu ska jag forsätta plöja igenom Forever21, tackdå!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback