Hon får mig att think outside the box



Jag har haft konstant huvudvärk och varit allmänt groggy hela veckan. Så sjukt ointressant att veta men en anledning till att jag inte bloggat i alla fall. SÅ nu vet ni det. Min bloggdesign fick sig ett litet lyft (eller ska jag säga ett fall?).

I alla fall, jag har en vän som får mig att tro på mig själv. Hon får mig att tro att jag kan göra precis vad jag vill av mitt liv. Hon får mig att inte bara hoppas och tro på mina drömmar utan att faktiskt genomföra dom också. Hon får mig att inse att man inte kan få det man vill här i livet och man inte själv tar tag i det. Att livet inte går ut på att sitta hemma framför datorn, tidningen, tv:n och drömma sig bort, utan att faktiskt göra så att man själv är med i spelet. Hon får mig att inse vad jag vill göra med mitt liv. Hon får mig förhoppningvis till New York, och JAG får mig förhoppningsvis till Journalist. Eller nej.. jag menar jag SKA till New York, jag SKA bli journalist. Tack för att du tror på mig och får mig att inte ge upp mina drömmar.

Ja, Andrea du vet att det är dig jag surrar om!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback