Ironi kan vara den bästa medicinen ibland, faktiskt


There's always two sides of every story

Här sitter jag frisk som en nötkärna. Eller inte. Jag är inte frisk utan jag MÅSTE vara frisk. Kan inte missa en enda dag på jobbet till så imorgon så är jag back on track så att säga. Inte hjälper det ju heller att jag hade pumps på mig i snön när jag gick mot bussen i natt. Hade varit på en jättemysig middag hos Ida. Jättegod mat och trevligt sällskap. Kan även konstatera att det här är min första alkoholfria helg på...? Jag minns inte när ens! Imorgon ska jag klä på mig sjukt mycket kläder och gå en promenad i snön. Jag är verkligen en riktig vintermänniska. Jag älskar snö, jag älskar att åka skidor, jag älskar mörkret, jag älskar myset helt enkelt! Sen kan jag ju säga att allt är sina hårfina gräns, och jag är faktiskt en av dom som gnäller på att snön måste försvinna när våren börjar närma sig. Men just nu känns det mest..tjaa, mysigt helt enkelt.

Har varit på IKEA, Chili och Gränby idag med rebecca, annika och elin. När jag och rebecca skulle köra hem så såg man inte ens vägen. De va sjukt obehagligt men ja.. vi lever!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback