Så går det när man försöker sig på en normal dygnsrytm

Jag vaknade 06.25 imorse. Observera klockslaget. En grej om jag hade haft ett 9-5 jobb som den normala befolkningen har, men nej jag börjar 17.00. Vilket betyder att jag fick panik, och försökte sova om i flera timmar, när jag tillslut lyckades så var någon jävel (läs: Rebecca) som ringde hela tiden. Så nu sitter jag här och väntar på att bussen ska gå, vi ska tydligen ner i kylan på stan och fika. Om inte nu någon seg jävel (läs: återigen rebecca) missar bussen. Ciao!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Rebecca

En viss person jag känner är så jäääääävla DRYYYYYYG! Och den personens blogg är SÅÅÅÅÅÅÅ tråkig (läs: SOFIA)

2008-11-22 @ 15:31:05
Postat av: sofia

så varför läser du den då? (läs: du avgudar den idiot!)

2008-11-22 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback