Det är när man hittar bilder som dessa som det har blivit några glas rosé för mycket



Ibland får man bjuda på sig själv, jag har ju i alla fall snygga vänner!

Vi har som sagt hos Rebecca och körde "Jag har aldrig.." och sjöng Singstar. Tills vi tillslut efter många omvägar kom fram till Birger och träffade Sofia, Ida, Anna, Ebba, Sabbe och Stina. Vi dansade, minglade (speciellt jag) och gick tydligen loss på Rosét enligt mina kvitton jag hittat lite överallt i fickor och väskfack.

Jag var tydligen jävligt blödig och öppen igår också. Hade deeptalk med någon okänd kille om kärlek och pojkvänner/flickvänner. Vi pratade med varandra som vi känt varandra hela livet. Lite som att åka buss i Sydeuropa.

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Du hade deep-talk med mig med. Minns du det? :)

Skitmysig kväll tycker jag.

2008-11-23 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback