för det behöver bara komma ur mig


det finns en känsla, en känsla jag tror ligger väldigt nära kärlek som bara värker när jag blir påmind om en speciell händelse i mitt liv. Och den känslan får jag när jag sitter och lyssnar på just denna låt. Det är därför jag aldrig gör det men just nu så pumpas denna låt på högsta volym och just denna händelse känns som den va igår.


fyyifuck vad musik ger minnen, både bra och dåliga! men mest sjukt jävla bra!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Sune Arvidsson

Vilken låt? :)

2008-05-10 @ 12:37:48
Postat av: Sofia

jadu, "Sune Arvidsson" hade jag velat delat med mig av de hade jag skrivit det! :)

2008-05-13 @ 17:13:04
Postat av: Sofia

jadu, "Sune Arvidsson" hade jag velat delat med mig av de hade jag skrivit det! :)

2008-05-13 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback