New York Baby!




NU har jag bestämt mig, nu vet jag! Det är inte bara drömmar längre, för NU kan jag faktiskt göra nått åt saken. Jag SKA till New York, jag ska dit! Däremot inte än, men nästa vår ska jag dit och plugga, förmodligen engelska i några månader och bara LEVA livet. Förhoppningsvis kommer Andrea in på Berghs i Stockholm i höst och börjar därefter plugga i San Fransisco i vår, då ska vi hälsa på varandra! Hon kanske får de lite svårare men jag ska definitivt hälsa på henne i San Fransisco. Det känns SÅ bra att ha bestämt sig. Trotts att de är LÅNG tid dit och mycket kan hända på vägen så är det bara JAG som kan avgöra min framtid och jag ÄLSKAR det.

Funderar även på att plugga till Journalist där nere, fast jag tror det får vänta tills jag kommer hem igen. Något som också känns skönt är att jag har nästan ett helt år på mig att tjäna ihop pengar och leva spontant här hemma i Sverige, om jag inte bestämmer mig för att resa iväg i höst! Nej nu ska jag svara på mail från skolan i New York!
 

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Andrea

Well baby, jag kom in! Så jag kommer att vänta på dig där! ;)

2008-06-19 @ 00:36:12
Postat av: Sofia

NEJ? Grattis! fast ska jag vara ärlig är jag inte alls förvånad, jag visste att du skulle göra det! åh, jag längtar redan tills i vår! :)

2008-06-19 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback