bekvämlighet vs. klamydia

en av mina vänner har haft klamydia, en annan har haft syfilis.. fast nämnde jag att de bara va i deras huvuden som dessa könssjukdomar existerade. De känns som ingen riktigt orkar bry sig längre, ingen som oroar sig, även om de kanske är lättare än man tror att bli smittad. Jag tror de handlar om att prioritera; bevämlighet vs. trygghet?

Nej men let's face it, vi har verkligen blivit (för?) bekväma!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: En infekterad snopp?

Hur kan du mena att vi blivit FÖR bekväma! Hela grejjen med SEXUELLT ÖVERFÖRBARA SJUKDOMMAR (som det heter)är ju en skön grejj. Jag själv har varit infekterad av klamydia ett flertal tillfällen. Dessutom har jag haft gonorré och kondylom. Dessa har ju alla gått att bota förutom kondylomet som lever kvar i krppen livet ut. Men det är ingenting som påverkar mig alls. Jag får vårtor runt och på kuken då och då bara. Det skaver lite men då får tjejen bara suga istället så känner jag inget. Könssjukdommar är ingenting man ska lida av.

Sålänga tjejen äter p-piller så är allt lugnt!

Det är bara att knulla på! Utan kondom! För det förstör ju hela stämningen!

(För jag antar att det du vill säga är att man ska använda kondom) //En allt för få gånger infekterad snopp.

2008-06-24 @ 22:58:36
Postat av: sofia

hur orkar du ens lägga en sån lång kommentar Rebecca Forsström?

2008-06-24 @ 23:03:21
Postat av: En förbannad PENIS!

Hur vågar du tilltala mig med ett tjenamn när jag tydligt påpekat min maffiga DASE!

Men vem är den där Rebecca? Känner igen namnet! Har jag smittat henne kanske?

2008-06-24 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback