24 timmar - bara för att sömn är överskattat

 

klockan är Fem på morgonen och nej det är inte ovanligt att jag är uppe denna tidpunkt. Fast då ska jag tillägga att det inte är för att jag är den där morgonpigga jäveln (no offense, men hur orkar folk gå upp 06.00 på en helg för att det är lungt och harmoniskt?) nej, jag är och kommer aldrig vara den där tjejen som sitter vid frukostbordet, läser morgontidningen och ler mot min man (om det nu inte skulle vara ashton kutcher som råkar vara min man, då KANSKE ett undantag  kan ske, men bara kanske). Jag lever på natten. Kvällar och nätter är mer min grej bara. Jag gillar inte lugn, jag gillar inte tysthet. Jag gillar när det händer. Och vad som nu händer spelar inte så stor roll, bara det HÄNDER!

Så alltså, anledningen till att jag sitter här klockan 05.20 är för att jag inte somnat än. Sitter hemma hos becca och lyssnar på musik medans hon själv försöker sig på att agera någon slags konstnär. Hon sitter helt ärligt och berättar historier bakom hennes så kallade "konstverk". Ja bara ler och låter henne låtsas att hennes konst är på elitnivå. Hon började nyss porrdansa samtidigt som hon sjöng stockholm i mitt hjärta, jag vet inte riktigt om det är helt okej faktiskt.

Ska snart cykla hemåt bort Sunnersta för att ta duscha innan vi drar mot Hufvudstaden.

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Rebecca

Hahahaha! För det första ler du itne åt mitt konstverk för du hatar det! Och för det andra så försöker jag inte agera konstnär! Jag ÄR konstnär! Mitt senaste verk är kallat "Han sa att han älskar mig....och sen...:'(...sen knullar han med Sven"

Over and out!

Postat av: Sofia

Jo, det är verkligen "jätte" fint, du kanske säljer din konst? Vad säger du om "Feeeeemhuundraspänn!"?

2008-07-09 @ 13:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback