en rosa leksak eller en grym resa?


visst vill man bara kasta sig för ett dopp i poolen en sån här HÄRLIG dag?
(hoppas ni känner ironin)

Jag sitter här och har en smula ångest. Kanske för att det regnar eller kanske för att jag inte kan bestämma mig ifall jag ska slå till och köpa en CANON IXUS 80 ROSA (haha fyfan vad jag hatar när folk skriver ut hela namnet för att ingen annan ska fatta och man själv ska låta smart). Även om jag satt på betydligt mer pengar innan sommaren började så har jag ändå lite kosing kvar. Dock som sagt inte alls lika mycket. Jag vet ju att jag vill resa i sommar, även om de just nu har kastat sig själv upp på hyllan (tro mig, de var INTE jag!). Nej nu ska jag komma på något smart så jag slipper att välja.. vänta bara!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback