en hink brevid sängen betyder bara en sak..



nu tror ni jag ska säga att jag haft en hård natt på Birger. Eller att jag hamnat på en FÖR vild efterpärla? Jag säger bara om det vore så väl. Nej anledningen till att jag tillbringade natten på Rebeccas toalett (förlåt!) och blev hämtad fem i morse var inte för att jag hade fått i mig för många glas vin eller för att jag tog den där sista shotten. Nej här snackar vi matförgiftning/magsjuka. Vilket av dom två det är spelar mig ingen roll, jag är lika död för det.

Nackdelen med det här (förutom att jag legat och spytt hela natten då förstås) är att jag måste vara isolerad FAST jag redan känner mig mycket bättre. Det närmsta social kontakt jag får ha är per telefon. Och det enda jag kunnat äta på hela dagen är en halv mugg soppa. SÅ det bästa med att vara sjuk är att jag kan kolla på hur mycket Sex and the city som helst utan att få dåligt samevte för att jag slösar bort en hel dag. Nu ska jag streck-kolla från avsnitt 1, YES!


kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: Rebecca

Krya på dig, stackars!

Hur frisk du än känner dig så måste jag avböja att träffa dig! Inget illa menat! Men jag har en viktig helg kommer upp! Hihi^^.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback