and i got myself a deal!


gissa vad jag just nu sitter och leker med? Min nya rosa älskling.
Och nej, det är inte en sexleksak, utan det är en alldeles ny digitalkamera från Canon. Ni vet en sån där IXUS 80 med 8 megapixl...(haha ni ser själv hur mycket man hatar när folk ska hålla på sådär).
Nej allt jag behöver säga är att den är fin, min och grymt bra. Tog precis ett testfoto på min kära far och det duger mer än bra säger jag. Nu kanske ni undrar vad som hände med den där utlandsresan? att den blev totalslopad och bortvald? Nejnejnej.. för som jag sa så skulle jag komma på något smart! Och jag är inte den som är den!
Så, jag ska puttsa fönstrena (någon gång, absolut inte idag eller imorgon, eller den här veckan!) och dessutom fick jag en 3årig försäkring utav det.
 
För att återkomma till de där med att vara sparsam och pengasmart, jag bevisade idag åter igen att jag inte är och förmodligen aldrig kommer vara den personen. Jag blev erbjuden att köpa samma kamera fast BLÅ (nejnej!) för samma pris där det INGICK en kameraväska värd 299kr. Jag sa nej.

Jag kunde klickat hem kameran från hemsidan och fått den 500kr billigare. Jag sa nej.



Jag förstår att ni sitter och skrattar åt min dumhet just nu, men jag sitter ändå här precis lika nöjd med min nya kärlek.


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback