stand up på självaste lill-lördag

image251      image252

long time no see, som vanligt!

måste bara säga att jag haft den grymmaste lill-lördagen på LÄNGE! premiär för comedy corner på harrys med måns möller och tre andra färskingar! har inte skrattat så mycket på? Ja, grymt länge i alla fall. Kunde inte bli en bättre stämningshöjare på en tråkig vanlig men-snälla-skjut-mig-vecka! Underbart god oxfilé, vitt vin och MÅNS MÖLLER som underhållare, nu vet jag var jag ska tillbringa mina onsdagar i framtiden. Tänk att jag faktiskt har suttit hemma framför TVn istället för det HÄR, är det något fel på mig?

den 7 MAJ kommer BJÖRN gustafsson, då ska jag sitta bänkad längst fram, som jag längtat efter det här!
summering: grym kväll helt enkelt!


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback