dags att återuppstå?

jag har varit i dvala i fem nästan sex dagar i raken nu. Jag menar feber, förskylning, huvudvärk, illamåande helt enkelt rubbet och stubbet! Jag har suttit här hemma knäpptyst i SEX dagar, SÅ olikt mig! Jag har inte haft någon kontakt med omvärlden utan levt i min lilla bubbla där de här sex dagarna kännts som ett enda stort långt dygn.

IDAG var första dagen jag vistades utomhus bland folk. Och de va inte kul/skönt någonstans. Jag va tvungen att åka och få ett prov överstökat, de va mitt enda mål. Jag satte min fot i skolan i exakt en timme och 15minuter sen var jag påväg hem igen. Provet kunde lika bra varit ogjort, för visst kunde jag inte ALLT men de som gjorde de hela värre va att jag kände mig alldeles yr när jag satt och skrev, min hand skakade när jag skulle skriva och jag har aldrig skrivit så fult och oföreståeligt som just precis då. (och då ska ni veta att jag skriver grymt fult annars också). Jag skulle tippa på att få en kommentar som "tyvärr sofia kunde ditt prov inte rättas pga. att man ser inte ett skit av vad du skrivit, sorry du måste göra om!"

nej jag skulle inte bli chockad.

Man skulle kunna tro att jag mådde bättre av att komma ut och få frisk luft och FAKTISKT vistas bland människor men åhnej jag mådde värre än någonsin den här veckan när jag skulle åka hem. NU ungefär 8-9timmar, 2 alvedon, en rinexin och nässpray efter känner jag mig nästan okej. fast bara nästan, och jag har känslan av att de är pga. de där pillren. Det värsta med den här "sjukdomen" jag har är att jag inte kan sova. Vilket inte brukar vara något problem annrs eftersom jag hatar att sova. Men mår man ändå sämst så kan man lika bra sova bort det.

nej de här håller inte längre; om de är något som ska ta mig ur den här dvalan så är det jag själv för uppenbarligen verkar inte min "sjukdom" ge sig så nu blir det upp till kamp! För imorgon (faktiskt idag) fyller Sofia Kolam 19år, grattisgrattis! :) och på söndag fyller även Sabbe 19 :) så imorgon blir det middag - bowlaget - utgång och jag SKASKA vara fit for fight. inget mer snack om saken.. godnatt!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback