bara lite surr

image254 
eller
image255
?

Förmodligen det svåraste valet mänkligheten kan ställas inför..

min dygnsrytm har varit helt körd sen innan religionsprovet i måndags. Jag sover när jag kommer hem och sen är jag klarvaken hela natten, som just precis nu. Missade till och med gossip girl men som tur är har jag redan sett de avsnittet (och 7avsnitt till). Sitter här och funderar på om jag ska haka på Andreas utgångsförslag imorgon eller inte.

Väger lite för och nackdelar; Har aldirg varit ute en onsdag förut och har hört att de är rätt kasst, borde verkligen inte eftersom jag har matteprov på torsdag och inte har pluggat alls, och så lite fördelar; anledning till att svepa lite goda drinkar och surra med bra sällskap, slippa sitta och plugga matte (vilket jag ändå inte kommer göra, och få ångest över de), de är ju faktiskt lill-lördag.

äh den som lever får se!


 

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback