Så glömmer vi Julmusten för några timmar och kör ordentligt ikväll!




Jag måste ju säga god jul till att börja med. Julafton är passerad, shit va fort det gick. Folk blev glada för mina klappar och jag blev glad för deras trots att jag ska byta några stycken (spara alltid kvitton, vänner!). Självklart har vi ätit god julmat alá mormor och såklart har vi som vanligt suttit bänkade framför tvn klockan 3. Vi skulle ju kolla på gamla BigBrother-klipp. VI hade några favoriter som när Olivér och Carolina Gynning guppade täcke i tv för första gången, när Maruska fick utbrott (de va den 76:e gången om ni minns den?) eller för all del när Jessica aka. Barbie skulle försöka ansa Ragger i den bakre regionen.

Eller.. vänta nu, vi kollade ju faktiskt på Kalle Anka, men de va väl nästan samma sak? Min älskade kompis agerade tomte i år, de va en såkallad humörhöjare! Tack för det, Rebecca! Mandeln i gröten fick som vanligt Malin, jag börjar tro att hon fuskar. Jag äter gröt tills jag spyr varje år för att få den där jävla mandeln, så tar tjejen en sked gröt och får den varje år. Kanske dags att byta taktik? Hoppas ni alla hade en god jul och fick många fina (roliga, användbara, snygga, adjektiven bara rullar på) klappar!


och så självklart en YouCam bild!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: A

gaah! Blogga nån gång då så jag har nått att göra på dagarna ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback