Vissa dagar är man "student från sthlm" andra dagar 22 på sitt körkort!

  
På Stocken

Helgen är passerad. De har vart en hård och lång helg på alla sätt. Min helg började redan i torsdags eftersom jag är ledig fredagar så bestämde vi (Jag, Rebecca och Andrea) oss för att haka på utgång. De började med förfest hos Daniel, Oskar och Mathias i Salabacke och sen vart de Stocken& Escobar som sedan avrundades med efterpärla på samma ställe som förfesten, där vi även (vissa tidigare än andra) däckade. Dagen efter gick vi och köpte pizza och kollade på film med Daniel och Oskar, och drog inte hem förs vid 16-tiden. Vääl hemma önskade jag att jag aldrig tagit dom där sista shottsen eller för all del rödtjutet på efterpärlan. Så jag somnade tidigt och välförtjänt och sov tills de blev lördag igen.

När jag vakna kände jag att vi inte kunde forsätta såsa omkring så jag ringde rebecca och tvingade ner henne att fika hos Anna på Waynes. Där även Andrea anslöt sig lite otippat. Vi satt och surra om torsdagen och insåg att vi var sjukt sugna på att gå ut igen, så sagt och gjort så gick jag och shoppade lite möjliga outfits för kvällen och så åkte vi hem, gjorde oss iordning och så kom tjejerna över för lite förfest hos mig. De blev en hel del klasse-bus-grogg& dom som vet vad dom innehåller, vet också att vi borde vara lyckliga över att vi överlevde kvällen. Lite singstar och dans senare så forsatte vi mot Platina. Sjuuukt trevligt!

 
Kenny, Jag och Rebecca med våra Mamma-mia-moves.

Vi träffade även den skönaste killen någonsin ute, Kenny från Örebro som vi hängde med fram tills 05.00 då vi drog en taxi hem. Sov i 1½ timme och blev sen upptvingad för att hjälpa till på julmarknad som jag hade lovat. Varför ger man löften för? Nej men ärligt, hade dom två mest lyckade utgångarna på länge förra veckan. Kan inte låta bli att bli lite nostalgisk och vilja tillbaka lite. Meen, om 4dagar är det dags för mig att påbörja mitt sista år som tonåring. Så på lördag blir det middag hos mig, men en förhoppningvis lika klockren utgång!

 


kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback