19 år - den enda skillnaden är att jag sitter här och klickar på en mini-laptop


Bild med webkameran på datorn, haha!

YEEEEES! Alltså inte åt att jag fyller 19år idag, de skulle lika bra kunnat reduceras.
Utan snarare att den äntligen är min. Mini-laptopen från LG alltså. Den finns nog en liten teknik-nörd inom mig trots allt. Jag vet att jag varit en värdelös bloggare den senaste tiden; alltså nästan snäppet mer värdelös än åldern 19. Meeen.. nu blir det ju ändring på det. Nu kan jag ju springa runt med min nya teknik-älskling (det brukade vara min ipod, sen blev de min kamera och nu är det denna) hela tiden. Den väger 1kg, och är liten som en bok. Vi klickar, helt enkelt! Såå, då vet ni hur de känns att vara 19. Neej, jag har inte någon spännande krogdebut att se framemot ikväll, den är tyvärr redan förbrukad. Och nej, jag har ingen härlig systemet-debut att göra. Jag har helt enkelt.... ingenting att göra som jag inte kunde göra för ett år sedan. Men nu ska jag inte säga att den här värdelösa åldern är helt onödig. Den ger mig trots allt en anledning att fira. Och vem gillar inte att fira? Imorgon kör vi. Vi har till och med tänkt tanken att fira idag. Eller vadå egentligen tänkt? Klart vi ska. de här är ju min riktiga födelsedag.

Tack för alla grattis idag!

kom igen bjud på en kommentar!
Postat av: ulla-britt

en annan skillnad är antalet ligg du haft de senaste 365 dagarna, en ökning som måste ligga på 15 042% enligt mina forskningsvärden!

2008-12-08 @ 01:16:57
Postat av: Rebecca

Haha, vems kommentar? Vad syftar den på? Att du är slampig?

2008-12-08 @ 19:42:15
Postat av: ulla-britt

det är ytterst hemligt. men jag måste erkänna att "rebecca" är väldigt nära med hennes gissning.

2008-12-08 @ 20:36:03
Postat av: Robin

Lol, det stämmer faktiskt! :D right on brothah!

2008-12-09 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback