Västkusten 100% REHAB

bloggtorka it is. Anledningarna är många. Kom hem från västkusten i måndags morse och har jobbat sen dess. Har haft sommarens förmodligen skönaste dagar i halmstad eftersom solen tydligen ville kompensera för sin LÅNGA frånvaro och 32 grader var medeltemperaturen i fyra av 6dagar. Jag är helt enkelt snäppet mindre blek än vanligt, för att kalla mig brun de skulle vara att säga att det aldrig regnar en svensk sommar. Men nöjd måste jag väl sträcka mig till.

 

Sitter hemma hos rebecca, hon är inte hemma men kommer snart. Förstår inte varför jag är vaken när jag faktiskt skulle kunna NJUTA av sömn eftersom jag ska jobba ikväll. Sen velas de angående en eventuell utgång ikväll. Egentligen ska jag väl inte säga att jag inte är sugen men jag känner mig faktiskt nöjd med att ha åstakommit TVÅ vita veckor. Med ett undantag. Men ändå sen 5 mars har de inte gått en vecka utan utgång. Och de som är mest illa är att de 50% av dessa veckor inte bara varit EN utgång, utan minst två.
Nej jag kan helt enkelt bara kalla denna vecka i halmstad och falkenberg för rehablitering. välbehövlig dessutom! Jag har inte bara tackat nej till ett glas vin en gång utan FLERTAL denna vecka. Och jag måste ju ändå säga att om de är något som hör till campinglivet så är det boxvin in på småtimmarna. Men I stay strong. En skön kväll framför en film eller ut och slira lite på Birger; dricka P2's och surra med Uppsala igen? Jag tror det lutar åt det sista alternativet, det är ju faktiskt lill-lördag!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback