framtiden ser ljus ut..

Nu har jag spenderat timmar med att kolla på resor, lägenheter, hundar & utbildningar.
Man skulle kunna kalla det hela framtiden.
Jag menar, mina planer att plugga engelska i New York i vår har inte helt gått och dött. Dom lever kvar, tro mig! Men däremot har andra alternativ infunnit sig. Som t.ex. en jorden runt resa där New York är inräknat. Lyssna här;

   

Stockholm - New York - Miami // Los Angeles - Nadi - Auckland // Christchurch - Sydney // Brisbane - Bandar Seri Begawan - Bangkok - Mumbai // Delhi - Doha - Stockholm

Hur gryymt låter inte detta? Jag skulle kunna sträcka mig till perfekt. Och anledningen till att jag nu har börjat fundera på det här alternativet istället är för att jag precis fick veta att de inte är en omöjlighet. Att så mycket cash jag hade räknat med behövs inte. Men såklart, många fyrsiffriga-lappar går ju åt. Så mycket jobb krävs.

Har precis suttit här och drömt mig bort med Andrea. Att ifall hon pluggar klart sin Reklam på Berghs och sen åker till San Fransisco i 3år för att plugga klart. Så ska jag plugga upp mina betyg och sen läsa Journalistik här hemma för att sedan möta upp henne i New York! För att vi sen ska bli ett grymt resejournalist-team och resa runt till alla världens hörn. Från buschen, till storstäder, till djungeln, till karibiska öar, till öknen, till asien, till Europa, till Sydamerika! Jag ska skriva, hon ska vara fotograf. Förstår ni att det verkligen vore livs?

Men tills dess håller jag mig till det jag ska göra just nu. Imorgon ska vi åka och kolla på världens sötaste hundvalpar. Jag menar det, dom ser verkligen ut som lammungar. Förmodligen får någon av dom följa med oss hem, helt underbart!
Sen på kvällen ska jag iväg på Idas utflyttningsfest, och jag har inte kirrat outfit än till maskeradtemat, stressigt!
Sen ska jag hinna söka in på någon av de få 7,5-kurser som finns kvar så jag kan gå och skriva in mig på Stocken så snart som möjligt. Sen ska jag börja jobba på det nya projektet på jobbet och förmodligen tjänna mycket mer pengar som jag ska resa för. Sen hörrni, har jag inte bestämt något mer för idag. Men de va väl rätt skapligt livsfilosoferande va?
Jag vet precis vad jag vill, Tack!

kom igen bjud på en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback